Jenn Jempa Jennini,,,,,,

Lite Grå Tisdag

Publicerad 2008-07-08 08:16:21 i Allmänt

TJOHOPP gänget, (ni som läser alltså)

Då har vi tid för Kalle på vårdcentralen 10.45 och DUKTIG som jag är har jag sparat lite kiss från morgonen i en flarra.HAJAR JAG VÄL ATT JAG SKA SLÄNGA FLARRAN SEN hhhahaaaa.

JUST när jag skulle sova lite igår vakna båda barnen och skulle dricka och fixa. Lisa kliade och kliade i skallen så jag fick blöta håret och torka det lite med hårtorken,,, vi snackar 23 mitt i natten. Men sen somnade  vi.

Det  är helt assssssskönt att INTE behöva stressa iväg till dagis om någon undrar. Blir intressant hur man ska kunna jobba idag samtidigt som barnen är hemma. Tur att man inte har jättemycket att göra, hahaha. Som det ser ut nu alltså, kanske smäller till när man minst anar det,

Ikväll är det bira med tjejorna, ser inte ut som det blir Medisväder så kanske Krönet. Vem vet vem vet.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenn

Ensamstående med två barn och har hösten 2012 slutat jobba och börjat plugga på högskola. Har fibromyalgi och försöker göra det bästa av situationen.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela