Jenn Jempa Jennini,,,,,,

Hur korkad är jag???

Publicerad 2008-07-28 22:55:42 i Allmänt

Ganska som är aaaastrött och bara inte går och lägger mig. Här i Gotlandsköket är klockan 22.54 och fullt ös med matlagning. Här på gården ska det ske barndop i morgon och det lagas flera goa pastasallader. Tjejerna med sina killar kör hårt. Det luktar SÅÅÅÅÅ gott så ni anar inte. Jag blir HUNGRIG. Duktig som jag är har jag jobbat lite också men nu går baske mina ögon i kors så nu ska jag bara sitta och njuta av dofterna i köket.

Kommentarer

Postat av: Ann

Publicerad 2008-07-29 06:58:48

God morgon!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenn

Ensamstående med två barn och har hösten 2012 slutat jobba och börjat plugga på högskola. Har fibromyalgi och försöker göra det bästa av situationen.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela