Jenn Jempa Jennini,,,,,,

En söndag i mitt fort

Publicerad 2008-07-06 17:26:14 i Allmänt

Idag känner jag väldigt mycket MITT HEM INGEN ANNAN FÅR VARA HÄR IDAG. JAG STÄNGER IN MIG I MITT FORT. Detta innebar tyvärr att inte ens mamma fick komma med Kalles presenter idag. Mä varför gav hon honom dom inte igår när vi hade kalas för i helsicke. 

 Har du tänkt på en sak.... så fort man går ut från sitt hem, så fort man går ut genom dörren, hamnar man i en situation som gör att man måste tänka på vad man gör och säger. Man måste också vara beredd på att anpassa sig efter andra människor.

När jag idag är hemma i mitt fort behöver jag inte det. Jag orkar inte det i dag så jag sätter mig inte i en sån situation idag. HÄR BOR JAG, INNANFÖR DESSA VÄGGAR BESTÄMMER JAG OCH JAG GÖR VAD JAG VILL NÄR JAG VILL HUR JAG VILL SÅ LÄNGE JAG ENSAM BETALAR HYRAN.

Jaaaa ok, lite anpassning får man offra när det gäller barnen, men det är ingen skillnad om jag är inne i mitt fort eller utanför. BARNEN OCH JAG ÄR ETT TEAM, ETT GÄNG, BÄST.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenn

Ensamstående med två barn och har hösten 2012 slutat jobba och börjat plugga på högskola. Har fibromyalgi och försöker göra det bästa av situationen.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela