Jenn Jempa Jennini,,,,,,

Reeeent

Publicerad 2008-12-10 11:54:03 i Allmänt

Nu har min städhjälp varit här. Underbart. Snart kommer mamma med en julskinka som är stor och ska bo i min kyl till julafton. Sen ska hon och jag åka och käka lunch. Lyx lyx.

Dom ringde från Lisas dagis idag, personalsjukdomar till max och jag kan hämta klockan tidigare idag. Jag känner mig så nöjd när jag faktiskt kan det. Och hjälpa dom lite, så bra som dom tar hand om Lisa. Och så får vi lite mer tid och lattja. Ska banne mig hämta Kalle också tidigare. HURRRA HUURRRRAA HUURURRRRA

Kommentarer

Postat av: soffie

Publicerad 2008-12-10 14:58:50

å va lyxigt och gott,vad blev det ni åt,

vi va lite lata idag så det blev Maxhamburgare,gott ibland:O)

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenn

Ensamstående med två barn och har hösten 2012 slutat jobba och börjat plugga på högskola. Har fibromyalgi och försöker göra det bästa av situationen.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela