Jenn Jempa Jennini,,,,,,

Rädd som attans,,,

Publicerad 2008-12-09 09:59:20 i Allmänt

Jag är asrädd för ormar. Jag får totalpanik. I somras när vi var på Skansen fick jag hjärtklappning och panik när jag skulle gå in i ormrummet. Jag frågade Lisa,,, vad är det där,, hon bara,,,,anaconda, syns dom, ja hajar du väl dom rör sig,, shit,,, jaha till höger då,,, bilder på när man har blivit biten av skallerorm,,, shit,,

jaha jag tittade typ i golvet och sprang genom rummet.

För typ en vecka sen var det barnprogram, jag kom in i vardagsrummet,,VÄRSTA ORMEN PÅ TV, jag skrek till,,, shit Kalle är den borta,,, nee mamma men skärp dig.

hahah jaha,,,

Det här med att mamma är asrädd för ormar tycker Kalle är götti göttgött för han vågade klappa Snoddas på skansen,,,

okej jag erkänner,,,jag är pissrädd för hajar också,,, så nu vet ni det,,,,

Kommentarer

Postat av: lena

Publicerad 2008-12-09 10:41:00

Ormar är jag oxå jätterädd för.

Skriker bara jag öppnar en tidning och ser dom:)

Kram lena.

Postat av: Lena

Publicerad 2008-12-09 10:57:42

Haha..jag är höjd rädd fast inte tillräckligt för att låta bli att vara på höga höjder. Det är lite spännande att utsätta sig för det man är rädd för :)

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenn

Ensamstående med två barn och har hösten 2012 slutat jobba och börjat plugga på högskola. Har fibromyalgi och försöker göra det bästa av situationen.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela