Jenn Jempa Jennini,,,,,,

Julen är över hahaha

Publicerad 2008-12-07 09:13:19 i Allmänt

Skönt haha, vad som hände var att ungarna lekte massor igår och det blev ju lite stökigt okej JÄTTESTÖKIGT men det är ju helt ok och vi hjälptes åt att städa innan middag och barnprogram. DÅ mina damer och herrar lyckades jag förhandla bort den lilla jobbiga granen. Äntligen, annars har jag fåtöljer som inte har nån bra plats nån stans  hahaha. Men kanske tar vi fram en gran när det blir jul,,,, vem vet,,,,,

Kommentarer

Postat av: Marie

Publicerad 2008-12-07 09:16:07

Godmorgon :) Idag firar vi sångerskan Marie Picasso. Det är idag ett år sedan hon vann Idol 2007. Kika in på min blogg och säg grattis vettja!



http://mariiepicasso.blogg.se/

Postat av: lena

Publicerad 2008-12-07 09:20:43

Godmorgon!

Den där granen var ju gullig:)Här blir granen framplockad nån dag före jul.

Härligt att scotts gick vidare:)

Ha det fint, kram lena.

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenn

Ensamstående med två barn och har hösten 2012 slutat jobba och börjat plugga på högskola. Har fibromyalgi och försöker göra det bästa av situationen.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela