Jenn Jempa Jennini,,,,,,

Söndagkväller

Publicerad 2008-08-24 21:49:01 i Allmänt

Jaha, storhandling blev det. Mycket nyttigt och då känner man sig ju duktig. Hela kyl, frys och skfferi är nu fullt. KOM IHÅG DET NU JENNY NÄR DET ÄR DAGS ATT KÄKA, HANDLA INTE I ONÖDAN.

Efter middagen var det lite lek och jag stoppa Bia Lisa i duschen och tvätta håret. Klippte topparna också, tur att det lockar upp sig så mycket för då ser man inte hur snett det är hahaha tro inte att hon står stilla många hundradelar. hahah.

Barnen sov 20 och jag kollade på mitt "Drömmarnas tid" på 9an. Sen packade jag upp det sista av maten i skafferiet och röjde där och ställde lite i ordning så man fan ser vad man har.

Nu sitter jag lite här och dricker vatten, man måste dricka mycket när man tränar.

En tvätt håller på i maskinen och ganska mycket ligger rent på sängen i datarummet. Måste sortera in det på sin plats i morgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenn

Ensamstående med två barn och har hösten 2012 slutat jobba och börjat plugga på högskola. Har fibromyalgi och försöker göra det bästa av situationen.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela