Jenn Jempa Jennini,,,,,,

Kommentarer

Postat av: jenna

Publicerad 2008-08-24 15:42:17

Hej!

Jag hoppas att du haft en toppen dag.

Varje dag har jag en Dagens Fråga på min blogg. Dem har hittils handlat om allt från: kärlek, skola, OS, sex, träningar, dejting osv.

Idag handlar den om varför just DU bloggar.

Var gärna med och bidra med din åsikt.

Puss och Kram, Stockholmsjenna

Postat av: Mie

Publicerad 2008-08-24 15:43:36

säkert? :D jag funderar på att gå och se den imorgon kväll :D



föresten, har du sett den nya gratis sidan som har kommit? gratiskläder.se Man samla ihop poäng som man sedan kan byta in mot presentkort på H&M, Gina eller JC. Bli medlem via länken jag skickar så får du 50 poäng gratis redan vid start, bra va? :)

http://www.gratisklader.se/Register.asp?r=155

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenn

Ensamstående med två barn och har hösten 2012 slutat jobba och börjat plugga på högskola. Har fibromyalgi och försöker göra det bästa av situationen.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela