Jenn Jempa Jennini,,,,,,

Bra söndag

Publicerad 2008-08-10 18:20:13 i Allmänt

Vilken bra och trevlig söndag jag har haft. Det är så kul att umgås med roliga och trevliga människor! N +E ni är klockrena!

Ok, fick god lunch hemma hos dom. Sen mycket snack snack snack. Fika på Götgatsbacken och sen lite fotboll på Olearys. Men mellan smet jag in på Pocketshop och hitta 3 böcker. Idag fick jag min 10e stämpel och fick plocka ut en bok. Tog en till N + E som dom fick. Sen skulle jag hem och det var pain in the as för tbanan var trög för signalfel.

JUST som jag kom med bussen kom barnen hem,,, NYA BALLONGER IGEN, JAG RUTTNAR HAHA.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenn

Ensamstående med två barn och har hösten 2012 slutat jobba och börjat plugga på högskola. Har fibromyalgi och försöker göra det bästa av situationen.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela