Jenn Jempa Jennini,,,,,,

TRÖTT TISDAG

Publicerad 2013-05-19 19:58:58 i Allmänt

Ja om man då sitter uppe och glor på MJ så är det segt att komma upp. Speciellt då om batterierna i väckarklockan lägger av mitt i natten. Bevis på hur trötta vi var är att vi vaknade 9.30. Inte jättebra för jag blev väldigt sen till min träning. Dock irriterande och oroande att inte skolan ringde och kollade var barnen var, det där med kidnappning har dom missat i tidningarna. Kalle körde träning på kvällen och jag och Lisa passade på att titta på sprayfärg till hennes nya hoj som vi ska hämta i stan på torsdag.
 
Utanför min dörr har jag också ett fint träd som är underbart när det blommar, där hänger jag annat också :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenn

Ensamstående med två barn och har hösten 2012 slutat jobba och börjat plugga på högskola. Har fibromyalgi och försöker göra det bästa av situationen.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela