Jenn Jempa Jennini,,,,,,

TIDEN STÅR VERKLIGEN INTE STILL,,,,

Publicerad 2013-08-18 17:40:47 i Allmänt

Tvärtom går den väldigt fort och plötsligt är sommarlovet över. Vi har aldrig varit hemma så här länge. Från midsommar och fram till skolstart. Men så blev ju planerna lite förändrade också. Jag skulle ju ha pluggat och barnen skulle gå på fritids några veckor. Men jag blev sjukskriven och barnen har varit hemma.
 
Plötsligt är vi framme vid slutet. Jag har upprop på Historia A i morgon och barnen börjar skolan på tisdag. Almanackan är fullsmockad med grejer hela veckan, vilket jag inte är så nöjd men så är det. Jaha då kör vi igång höstterminen då
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenn

Ensamstående med två barn och har hösten 2012 slutat jobba och börjat plugga på högskola. Har fibromyalgi och försöker göra det bästa av situationen.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela