Jenn Jempa Jennini,,,,,,

BYTE AV SÄNG,,, TYP

Publicerad 2013-06-25 13:24:46 i Allmänt

Kalle och jag har bytt rum och säng nattetid. Jag har tröttnat på att han sparkar mig på nätterna så jag gav upp och sover nu i hans säng i stället. Det är grymt. Fast i natt ville inte  musklerna sova så jag somnade i morse kl 3 men det var ändå skönt att träna kl. 9 hos sjukgymnasten. Barnen sov när jag åkte, det är skönt att dom är så stora nu så dom kan vara hemma själva lite, dom kan ju alltid ringa mig om det är något.
 
Det är viktigt att inte skjuta upp saker. Försöka göra saker när orken finns för man vet ju inte när kroppen skriker stopp och vila. Jag och barnen försöker nu tänka att NU är jag lite pigg och kan röra mig bra så då gör vi saker. Det har funkat ganska bra de sista dagarna faktiskt. Delat upp att-göra-listan på flera dagar liksom.
 
Har hämtat två böcker på bibblo om fibromyalgi, nu ska det läsas baske mig.
 
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Tommy

Publicerad 2013-06-25 18:11:18

SV: Det har vi!

Förstår att du var trött!
Hoppas det gick bra hos sjukgymnasten!

Postat av: ansepanse

Publicerad 2013-06-25 19:07:21

jo, det gäller att passa på när kroppen ändå inte säger alltför mycket stopp, nu är det närmast bedrövligt för mig men jag kan ändå inte låta bli vissa saker som jag tycker är roligt
Sv: man kan bara använda nässlorna till soppa tidigt på vår/försommar
kramar

Postat av: Madde

Publicerad 2013-06-25 21:08:16

Ja tiden går fort. I september föera året så gick panaxia i konkurs där jag jobbade och körde pengar, och sen gick jag arbetslös i 7 månader. Svårt att få nytt väktarjobb på dagtid så jag utbildar mig till undersköterska nu.

Postat av: ansepanse

Publicerad 2013-07-04 17:48:32

Sv: jo, det kunde ju ha varit mycket värre :)
hoppas att allt är bra med dig och Kalle och Lisa
kramar

Postat av: maria

Publicerad 2013-07-06 11:45:36

Hej vännen <3
Hoppas du har bra dagar nu och att ni mår bra :)
Jag vill gärna träffas i en park nån dag, har semester i 5 veckor nu :)

Ring mig :)
Kram Maria

Postat av: ansepanse

Publicerad 2013-07-06 12:26:06

Sv: oj, har ni varit i Bulgarien, vad roligt och så passar jag på att gratulera i efterskott :)
jag fyller år den här månaden jag :)
kramar

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenn

Ensamstående med två barn och har hösten 2012 slutat jobba och börjat plugga på högskola. Har fibromyalgi och försöker göra det bästa av situationen.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela