Jenn Jempa Jennini,,,,,,

ONÖJD

Publicerad 2013-03-26 19:18:45 i Allmänt

I onsdag förra veckan ringde jag min läkare om nytt recept, igår fick jag det. Skitgubbe säger jag bara. Det är inte första gången han inte skriver ut i tid, han har också slarvat med att skicka viktiga remisser. Detta gjorde så att jag hade så himmla ont i helgen så jag inte kunde skriva min hemtenta klart utan fick lämna in typ halva vid deadline och göra resten nu senare. Sånt gillar vi INTE :(. Dock med medicin och träning och behandling hos sjukgymnast igår är det bättre nu och nästa träning är i morgon. Tyvär kommer den förbannade påsken nu vilket gör att jag inte får behandling på för många dagar om man säger så. blä. Annars skiner solen
 

Kommentarer

Postat av: Tommy

Publicerad 2013-03-26 19:22:40

sv: haha ,ja har ju min mor i Enköping:)

Haha, inte helt fel.. Men vart i Bulgarien ska ni till?

Postat av: ansepanse

Publicerad 2013-03-26 19:31:30

vilket slarv, hoppas att han själv får så där ont
stackars dig, hoppas att solen hjälper lite
kramar

Postat av: ERIKA ENROTH

Publicerad 2013-03-26 19:39:47

hej! Vad kul du hitta hit =)
Jag har ju också problem med min axel och nyckelbenet :( Så jävla ont! Otropeden fick en remiss från min läkare men skickade tillbaka den o vägra träffa mig. Så nu har jag fått uppsöka en privat klinik som ska ge mig en bedömning. Sjukt man ska behöva betala själv för att få vård :(

Vad var det för fel på din axel? Jag vaknar varje morgon med jätte ont i händerna och svullna som jag vet inte vad :( Axel och nyckelbenet är dock värst, den smärtan! :(

Kramar

Postat av: Anonym

Publicerad 2013-03-26 20:58:13

usch så dåligt av din läkare,, kan du byta läkare? svar:Jennifer ska dit i 10dagar bara på nöjjesresa :)

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenn

Ensamstående med två barn och har hösten 2012 slutat jobba och börjat plugga på högskola. Har fibromyalgi och försöker göra det bästa av situationen.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela