Jenn Jempa Jennini,,,,,,

GRATTIS

Publicerad 2013-03-24 11:48:55 i Allmänt

Idag är det 4 veckor sedan morfar dog och idag skulle han ha fyllt 94 år. På sjukhuset sista veckan pratade han om födelsedagen och att alla fick komma och han ville ha 5 bakelser. Efteråt fick vi veta av de som så himmla bra tog hand om honom där han bodde på Attendo att han hade bestämt vilka tårtor och hur många det skulle vara. Jag tror nog jag kommer att köpa mig en bakelse idag faktiskt. Dock inte 5 st om det är okej morfar :)
 

Kommentarer

Postat av: ansepanse

Publicerad 2013-03-25 12:45:57

självklart ska du köpa en bakelse och fira din morfar, han ville ju det
kramar

Postat av: Tommy

Publicerad 2013-03-26 19:15:00

sv: Vi har inte planerat något i sommar, mer än att spendera så mycket tid som möjligt i husvagnen och njuta.

Åh Bulgarien, där har jag varit 5 gånger. Vart i Bulgarien ska ni ? Jag vill med!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenn

Ensamstående med två barn och har hösten 2012 slutat jobba och börjat plugga på högskola. Har fibromyalgi och försöker göra det bästa av situationen.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela