Jenn Jempa Jennini,,,,,,

ÅTERHÄMTNING SITTANDES

Publicerad 2013-06-23 23:34:51 i Allmänt

Idag var jag och Lisa på Söder och fixade lite. Det akuta var att jag fick ta ut fler smärtstillande på apoteket. Kroppen var rätt slut när vi kom hem så jag pillrade i mig lite nypon och annat och bullra upp med kuddar i soffan och typ satt och läste lite och somnade. Det  var skönt att sitta så för jag fick inte ont i axlar eller höfter som jag brukar på natten. Sen blev det lite middag och barnen var ute och lekte till ganska sent. Det är konstigt väder här i Årsta. Mulet men kvavt, det skulle var skönt om det regnade lite tror jag men icke. Det känns som vi har kommit in i ett rätt så ok semesterlunk och börjar glömma dagar redan haha. Det går icke för jag har inte semester från träningen hos sjukgymnasten så det måste jag hålla koll på.
 
Många tankar går också på vilka yrken jag kan tänkas klara av i framtiden och vad jag i så fall ska studera när kroppen säger ok till det igen. Förslag mottages gärna.
 
 

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2013-06-24 09:31:30

Vad jobbigt att du har sån smärta hoppas det blir bättre för dej, himla snygg nagel, kramen

Postat av: Christin

Publicerad 2013-06-24 20:01:06

Vad fint med rosen!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenn

Ensamstående med två barn och har hösten 2012 slutat jobba och börjat plugga på högskola. Har fibromyalgi och försöker göra det bästa av situationen.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela