Jenn Jempa Jennini,,,,,,

TRÖGT

Publicerad 2013-01-17 19:36:16 i Allmänt

 
Här går livet rätt trögt i största allmänhet tycker jag och lust för något alls vill inte alls infinna sig. Vare sig läsa, träna, laga mat eller något alls. Kalle har varit hemma hela veckan och hostat och hostat. Jag har bara kunnat träna en gång pga irriterat knä. Axel och rygg mår kass och Lisa har typ slutat äta helt i skolan pga "äcklig mat".
 
Så nu tror jag inte jag ska blogga mer neggo, jag brukar nämligen inte vara neggo,,,,
 

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2013-01-17 21:40:24

men usch va jobbigt för er..krya på sej till dej å kalle å kan du kanske prata med skolan det borde väl kunna finnas nåt för Lisa att äta... hoppas du känner dej lite piggare imorrn för då är det fredag iallafall,massor av kramar till dej...

Postat av: Tommy

Publicerad 2013-01-18 09:25:36

SV: Tusen tack Jenny! :)

Hade vart så kul, kanske får planera att när jag hälsar på min mor i Enköping att även vi försöker ses och kanske fotar? :)

Postat av: ansepanse

Publicerad 2013-01-18 10:30:55

ibland blir det så där, allt kör ihop sig på en gång, hoppas Kalles hosta ger med sig snart och ditt onda försvinner och Lisa, ja, hur gör man med barn som inte vill äta skolmaten??
kramar

Postat av: Tommy

Publicerad 2013-01-20 14:31:37

SV: Haha ,.. Ja även idag är soffan våran bästa vän .. trötta och bakfulla! :)

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenn

Ensamstående med två barn och har hösten 2012 slutat jobba och börjat plugga på högskola. Har fibromyalgi och försöker göra det bästa av situationen.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela