Jenn Jempa Jennini,,,,,,

ONÖJD

Publicerad 2013-02-28 23:53:05 i Allmänt

Ännu en jobbig vecka så jag har noll lust till något. Sjukgymnasten är på semester och axel och knä har snabbt blivit mycket sämre och jag har faktiskt jätteont. Trött mest hela tiden och kan inte koncentrera mig på det jag ska. Så fort jag får lite lugn och ro, dvs när barnen har somnat eller jag ska sätta mig ner själv och läsa kommer tankar runt mitt liv med morfar och hans sista tid. Det är väl sorgeprocessen kanske. Också ringde barnens pappa i måndags och svek dom direkt. Han säger att hans nya bråkar om han inte får träffa barnen själv och det funkar inte så han struntar i det då. Barnen blev jätteledsna och jag arg men vi har återhämtat oss ganska bra tycker jag allt. Barnen har haft en bra sportlovsvecka på fritids och Lisas laddar för kalas på lördag och fylla 8 på söndag.
 

Kommentarer

Postat av: Tommy

Publicerad 2013-03-01 09:54:18

Sv: Tack ska du ha!

Usch, trist att du har ont.
Krya på dig kram

Postat av: ansepanse

Publicerad 2013-03-01 11:41:34

vad ledsamt för barnen, då hade han ju inte behövt söka upp er heller, han kunde ju ha pratat igenom allt noga med sin nya först tycker jag, först svikna och sedan svikna igen :(
stackars dig som har sådan värk
bamsekramar

Postat av: Tommy

Publicerad 2013-03-03 08:12:26

Sv: Härligt, hoppas helgen och kalaset har varit bra och att du inte har så ont!

Kram

Postat av: Tommy

Publicerad 2013-03-03 08:14:03

Sv: Härligt, hoppas helgen och kalaset har varit bra och att du inte har så ont!

Kram

Postat av: ansepanse

Publicerad 2013-03-03 10:47:19

Sv: och hos mig smälter solen bort snön, sakta, sakta men det går åt rätt håll
kramar

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenn

Ensamstående med två barn och har hösten 2012 slutat jobba och börjat plugga på högskola. Har fibromyalgi och försöker göra det bästa av situationen.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela