Jenn Jempa Jennini,,,,,,

TRÖGT MED HUMÖRET

Publicerad 2013-04-11 20:57:43 i Allmänt

Denna vecka har gått fort tycker jag men mitt humör har inte varit på topp. Var på vårdcentralen i måndags och tog blodprover för att se hur det faktiskt står till med lederna. Dock fick jag muskelavslappnande piller som verkar ha hjälpt för det är inte lika svullet längre. Dock är höger knä surt som räven och gillar inte trappor alls och egentligen inte att böja. Men jag lyckades cykla lite hos sjukgymnasten idag iallafall. Mycket energi har gått åt till barnens otroligt dåligt skötta skola. En skolledning som kom för ett år sedan som inte är kloka. 13 anmälningar på ett år. Jag har ingen lust att lämna barnen där alls men det är ju skolplikt.
 
Nu ska jag läsa The Werewolf of Paris
 
Tjing
 

Kommentarer

Postat av: ansepanse

Publicerad 2013-04-12 10:32:18

vad tråkigt att skolan inte är bra, finns det ingen möjlighet att byta skola? fast det är ju heller inte roligt
det är ledsamt med dina onda leder <3
hoppas det går bra med läsningen
kramar

Postat av: Tommy

Publicerad 2013-04-12 10:40:57

Sv: Nej brandutbildningen är trist, har gjort det så många gånger!

Postat av: messan

Publicerad 2013-04-12 11:31:33

Har du fått någe svar än?
Usch för det där med skolan. Känner igen det med en av mina. Stå på er som föräldrar!
Ha en fin fredag!
Kramen

Postat av: Mona

Publicerad 2013-04-12 21:31:36

Efter regn kommer solsken, vännen!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenn

Ensamstående med två barn och har hösten 2012 slutat jobba och börjat plugga på högskola. Har fibromyalgi och försöker göra det bästa av situationen.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela