Jenn Jempa Jennini,,,,,,

AJ

Publicerad 2013-04-05 23:22:47 i Allmänt

Kul rubrik va,,, nej men det är det jag känner nu. Har ont och är onöjd med det. Dessutom har vänster axel och skuldra svullnat upp och efter en vecka voltaren är det så svullet så sjukgymnasten såg det direkt när jag kom idag. Inte kul, ska försöka komma till vårdcentralen på måndag.

Veckan har bestått i läsning. Mest historia denna vecka. Jag har läst lite annat också förstås men den delkursen vi håller på med nu gillar jag inte alls. Djur och människor heter den. Konstig äcklig litteratur ärligt talat. Men som sagt det är bara att läsa och försöka hoppas på att tentan blir roligare :)
 
Kalle har börjat sin utomhusträning på fotbollen och dom har bytt ställe i år till två ställen som inte alls ligger bra till för oss så jag är väldigt onöjd med det. Vi får se om det funkar alls när skolan sätts igång. Dock ska han ha utomhusturnering i morgon men har slagit i knät så vi får se om han kan spela. Lisa har fått gjort roliga saker denna vecka med mormor och teater med morfars sambo och hennes barnbarn. Mycket fokus nu på att få i Lisa mat eftersom hon har slutat äta mat i skolan.
 
Solen har skinit hela veckan :)
 

Kommentarer

Postat av: Tommy

Publicerad 2013-04-06 09:06:35

Sv: Haha .. eller hur!

Trist att du har ont!
Hoppas det släpper snart så du inte har så jätte ont!

Hur går det med träningen och sjukgymnastiken ?

Postat av: Anonym

Publicerad 2013-04-06 20:02:56

men aj va jobbigt att du har ont ..,hoppas det går över fort, va fin hon är din dotter, va härligt att åka till Bulgarien där har jag med varit vi hade en fin vecka å varmt då vi var där..kramen

Postat av: messan

Publicerad 2013-04-08 16:23:59

Fy vad trist med ontet. Man blir ju så trött av att ha ont. Får du inflammation i axeln eller vad händer?
Hoppas de kan göra något för att lindra för dig.

Sötaste dottern säger jag:)!
Kramis

Postat av: ansepanse

Publicerad 2013-04-12 10:29:51

låter inte bra det där med din arm
ibland är det motigt, vardagen menar jag, hoppas att det blir bättre snart
kramar

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenn

Ensamstående med två barn och har hösten 2012 slutat jobba och börjat plugga på högskola. Har fibromyalgi och försöker göra det bästa av situationen.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela