Jenn Jempa Jennini,,,,,,

MAMMA-SON-TID

Publicerad 2012-12-28 15:39:24 i Allmänt

Jaha igår var det plussgrader men blåsigt. Lisa var och badade med morfar så jag och Kalle tog oss lite mor och sontid. Det gjorde vi först på bibblo och sen på Javasavi som är cafét där, gott var det. Sen åkte vi till min morfars hus i Täby och hämtade lite böcker. Han är snart 94 år och har nu sålt sin villa i Täby så jag fick lite litteratur som är bra att ha. Hej då Mosstorpet, tack för 38 bra år, sa jag och låste dörren :)
 

Kommentarer

Postat av: soffie

Publicerad 2012-12-28 19:56:37

ååå va mysigt å hihi va gooo han är

Postat av: ansepanse

Publicerad 2012-12-29 11:33:35

lite ledsamt när något bra försvinner
Kalle trivs tillsammans med mamma :)
kramar

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenn

Ensamstående med två barn och har hösten 2012 slutat jobba och börjat plugga på högskola. Har fibromyalgi och försöker göra det bästa av situationen.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela