Jenn Jempa Jennini,,,,,,

Fredag

Publicerad 2011-02-25 15:23:13 i Allmänt

Japp, idag är det fredag och jag har vräkt i mig god chokladtårta på jobbet. NU är det vatten och bröd till sommaren baske mig,,, eller inte.

Igår pajade armen igen. Det har blivit värre dom 2 sista veckorna, sjukgymnasten har inte haft några tider. Mycket har gått sönder hemma eftersom jag tappar saker hela tiden för musklerna säger NEJ.
 
Igår fick jag dock en spruta igen så nu har jag inte så ont så ikväll blir det STÄDNING.

Kommentarer

Postat av: Jayne

Publicerad 2011-02-26 08:49:26

Hoppas din arm inte värker än... Var värker den och vet du varför???

Jag har en högeaxel som reagerar när jag sitetr för mycket vid datorn eller så..vet dock inte att jag gjort ngt särskilt.. hatar att ha ont och bara vägrar acceptera det :)

Önskar dej en trevlig och bra lördag

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenn

Ensamstående med två barn och har hösten 2012 slutat jobba och börjat plugga på högskola. Har fibromyalgi och försöker göra det bästa av situationen.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela