Jenn Jempa Jennini,,,,,,

Smärta

Publicerad 2010-11-11 20:02:21 i Allmänt

Armen, axeln har blivit så dålig så jag fick gå till läkaren idag. Kortisonspruta ont som fan gjorde det. Smärtstillande och inflammationsdämpande ska börja knapras imorgon. Sjukgymnastik och akupunktur ordinerades. Han ville väl gärna sjukskriva mig typ 4 veckor men det har jag ju inte tid med.

Möte med rektor och lärare i skolan på förmiddagen. Bra möte, men när jag hämtade Kalle hade han fått några smällar igen. Jag har polisanmält veckans slag mot Kalle.

Tänkte jobba från Globenkontoret idag men det var fullt ös i mailen och telefonen så jag hann inte ens dit. Imorgon blir det kontoret och lite barnledig på kvällen för dom ska sova hos morfar.

Det var denna dags uppdatering,,, hej då och go natt

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenn

Ensamstående med två barn och har hösten 2012 slutat jobba och börjat plugga på högskola. Har fibromyalgi och försöker göra det bästa av situationen.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela