Jenn Jempa Jennini,,,,,,

Veckan har börjat,,

Publicerad 2009-03-30 20:40:45 i Allmänt

Dagen har varit bra, jag har inte jobbat ihjäl mig på jobbet,,,, tog en promenix på lunchen och det var jätteskönt. Hem kom jag och gick upp till stora Lisa och drack några öl med Cill och Annsofie och Lisa och hann snacka lite skit, trevlig var det, TACK SNÄLLA LISA. Sen kom mor och vi åkte och hämtade barnen hos mofar med bil.

NU har vi alldeles FÖÖÖÖR varmt vatten i kranarna, grannen öppna dörren när vi kom hem och varna så vi inte bränner oss,,, TACK FÖR DET LOTTA.

GODENNATTER

Kommentarer

Postat av: Lena

Publicerad 2009-03-30 22:21:00

Vilket gulligt kort på dig och dottern :)



Ha en gonatt nu, kram

Postat av: Rebecca

Publicerad 2009-03-31 16:48:52

Sötnosar!

Postat av: Diana

Publicerad 2009-03-31 18:17:23

Va fina ni är tjejer!

Ojoj, jag passa er nu så ni inte bränner er. Fasen va ont det gör. Händer titt som tätt här när man har eldat upp pannan på över 80 gr och glömmer bort att det är så varm. Shit va man bränner sig. Känns ända upp till hjärnan haha!

Ha en fin kväll!

Kram Di

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenn

Ensamstående med två barn och har hösten 2012 slutat jobba och börjat plugga på högskola. Har fibromyalgi och försöker göra det bästa av situationen.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela