Jenn Jempa Jennini,,,,,,

Fredag

Publicerad 2009-07-03 14:55:04 i Allmänt

I förmiddags var det soffläge och värsta åsk, regn och blixt ute. Sen åkte jag till jobbet och styrde upp innan 3 veckor hemma.

Barnen badade igår i parken med morfar och fadern. Idag hade morfar skvaller i massor. Mathias har börjat dricka igen men säger att han har kontroll... (whatever) han ska också flytta till större för han och den där,,,, har gift sig, gjorde det i April redan men han har ju nekat allt till mig. Då kan man ju hoppas att han lämnar mig ifred kanske,,,
Hösten kommer att se ut följande, pappa bokar onsdagar så mycket han kan och då får Mathias komma och träffa barnen om han vill.

Kommentarer

Postat av: Lisa

Publicerad 2009-07-03 15:18:59

hm...ja vi hoppas på det!!

Postat av: Ulrika

Publicerad 2009-07-03 16:46:46

Vilken superbra pappa du har.

Vi får hoppas på det bästa då. Trist att han börjat dricka igen, har kontroll, hmm, den har iaf jag hört innan... :(

stor kram

Postat av: Gatti

Publicerad 2009-07-03 18:08:11

En alkis kan inte tro att han har kontroll över sitt drickade...det borde han väl ha lärt sig vid det här laget. Hmm..man kan ju tycka att barnen är viktigare än spriten men det verkar ju inte vara så! Jag hejar på dig Jenny, du är bäst! Kram

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenn

Ensamstående med två barn och har hösten 2012 slutat jobba och börjat plugga på högskola. Har fibromyalgi och försöker göra det bästa av situationen.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela