Jenn Jempa Jennini,,,,,,

Söndag,

Publicerad 2009-01-04 09:24:29 i Allmänt

Är det idag och vi sov ganska länge. Vi körde kortspel i sängen i går i stället för godnattsaga, jag förlora flera gånger, till barnens stora förtjusning förståss,,, det bjuder jag på. Sen snarka vi till 8.30 skönt.

Idag mina damer och herrar ska morfar till sin syster på dagen och käka och tar med sig Kalle och Lisa. Dom kommer få så kul, jag gissar att det finns lite sysslingar där att leka med.

Och vad ska mamma göra då,,, när det är tyst och stilla lite,,, jo jag har fixat mig lite vuxenfika i lugn och ro. Nämligen den yngsta gotlandssystern med pojkvän. Ska bli trevligt och träffa dom.

TJOHEJ

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenn

Ensamstående med två barn och har hösten 2012 slutat jobba och börjat plugga på högskola. Har fibromyalgi och försöker göra det bästa av situationen.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela