Jenn Jempa Jennini,,,,,,

ZZZ

Publicerad 2009-12-15 10:52:39 i Allmänt

Lite off känner jag mig allt i kroppen och skallen idag. Somnade 3 i morse. liiiiiite sent va. Jaha, vad gjorde jag då, skrev inköpslista, handlade på nätet, jobbade lite. Kunde bara inte sova.

Imorse öste snön ner och halt är det. Nu är jag nöjda att jag inte har bil, gud va jobbigt. Jaha, barnen är där dom ska och jag har jobbat lite nu på förmiddagen, inväntar svar på mail nu för att kunna göra nåt större projekt typ hahah.

Tedags

Kommentarer

Postat av: Ulrika

Publicerad 2009-12-15 22:28:49

Hur är det med hostan nu?

Kram kram kram

Postat av: soffie

Publicerad 2009-12-15 23:06:41

jisses va sent hoppas du går å lägger dej nu å kan sova gott många timmar,

kram

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenn

Ensamstående med två barn och har hösten 2012 slutat jobba och börjat plugga på högskola. Har fibromyalgi och försöker göra det bästa av situationen.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela