Jenn Jempa Jennini,,,,,,

Djurbloggare

Publicerad 2008-10-01 21:56:25 i Allmänt

Allvarligt talat,,, är det bara jag i hela bloggvärlden som inte har husdjur???? ahahha.

Då ska jag berätta nåt otäckt för er,,,,, här i Årsta driver det omkring en galning som lämlästar katter,,, skär av svansar och har s ig. Inte för att jag tycker om katter speciellt MEN HUR KOCKO FÅR MAN BLI???? Hoppas polisen får tag i dåren mycket snart,,,, fy jag tycker det är så otäckt.

Och anledningen att jag inte gillar katter är nog för att jag är tokallergisk.

Kommentarer

Postat av: Cristel

Publicerad 2008-10-01 22:09:11

ahaha precis :D

Postat av: Åsa

Publicerad 2008-10-01 22:10:40

Nix, du är inte den enda som inte har djur. jag har inga och gillar inte djur spec. mycket heller.

är också allergisk mot spec. katter. bara tanken på dom så får jag andnöd.

Postat av: Helena

Publicerad 2008-10-01 22:43:31

Nops, inga husdjur här heller om man inte räknar mina två odjur Ellen och Maya ;-)

Postat av: Roxanna

Publicerad 2008-10-01 22:47:11

Hmm okej. Fan det låter ju som asbra p-piller ju!

för mig verkar inget funka sådär jättebra men jag är skapligt nöjd med dom jag har nu.



Haha ja men ibland är det värt det eftersom som är sååå goda! ingen glass slår dem hehe. Nej inte glutenfria iaf och det är därför min mage ser ut som en ballong nu och värker haha men det var värt det ;P iaf ikväll! nu får jag inte käka nått mer sånt, fan det kan inte vara bra för stackars magen!

Postat av: Ann

Publicerad 2008-10-02 05:44:04

God morgon!

Nämen fy!

Postat av: Anonym

Publicerad 2008-10-02 07:59:44

Jag är superallergidk mot katter. Det är inte direkt 100 att titta på en hel film på laptopen men är man trött så orkar man inte ligag i tv-rummet. Bättre att bädda ner sig och ha den nära sig :)

Postat av: Amanda

Publicerad 2008-10-02 13:18:47

Men fy vad otäckt! En sån där galning hade vi här i stan med för ett tag sen. Var bland annat nån som gick runt och skar kor i könsorganen med kniv på nätterna. Stackars kor! Var också några som skar halsen av vår älskade katt. :o( Vi polisanmälde men troligtvis var det "bara" ett busstreck som gått snett sa dom... Fy!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenn

Ensamstående med två barn och har hösten 2012 slutat jobba och börjat plugga på högskola. Har fibromyalgi och försöker göra det bästa av situationen.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela