Jenn Jempa Jennini,,,,,,

Langa i Lesotho som ligger i South Africa

Publicerad 2008-06-17 23:12:36 i Polare

När jag var typ 18 årsskiftet 91/92 var jag i Sydafrika och Lesotho med min farsa. Hans dåvarande knäppa sambo jobbade i Lesotho ett år så vi åkte och hälsade på. DÄR i bergen i Afrika bor denna Langa. Såååå snygg. Men jag var ju tvungen att åka hem igen. Fast ärligt talat varför var jag det???? Vi tappade förståss kontakten och min kamera var förståss paj så inget kort hade jag heller. Men min minnesbild har jag hållt igång alla 17 åren. Jag har tänkt på honom varje dag, Han satte sina spår dom dagarna vi hann med när jag var där. JAG HAR HITTAT HONOM IGEN PÅ FACEBOOK. Jag vet han har inte addat mig, helt trög men han mailar så fort han kommer till sitt checka lilla Internet Cafe. MY GOD. Dags för snubben att flytta till Sverige där vi har internet HEMMA VA. Okej, hur som helst har han skickat ett kort nu. VILKA ÖGON. Kunde inte låta bli att ringa honom exakt den 5 juni. Vilken röst. Okej, ganska lik alla andra 34 åringar men han är lite MEEEER liksom. Okej, nu är nästa steg, FÅ HIT HONOM NÄR JAG HAR SEMESTER.

Jag undrar lite hur det skulle vara om han kom hit. Bergis klockrent men intensivt för man vill väll hinna med massor. Jag undar bara hur det blir när han åker sen, kul,,,NOT. Okej, nu gäller det att inte spela filmen i förväg FÖR DET BLIR ALDRIG SOM MAN TÄNKT SIG. KOM IHÅG DET, FÖRSÖK INTE FÖRESTÄLLA DIG HUR SAKER OCH TING SKA BLI FÖR DET BLIR ALDRIG SÅ. Om nån undrar alltså,,,

Kommentarer

Postat av: Lisa

Publicerad 2008-06-18 12:27:56

:) vi får hoppas att mr Langa behagar komma till Sverige..:)

barnvakt fixar sig då ska du se



Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenn

Ensamstående med två barn och har hösten 2012 slutat jobba och börjat plugga på högskola. Har fibromyalgi och försöker göra det bästa av situationen.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela