Jenn Jempa Jennini,,,,,,

Fröken Berggren med svans

Publicerad 2008-06-16 21:56:55 i Polare

Sommaren 89 var jag på konfaläger i Saxnäs. Det ligger väldigt norr upp i vårt land i fjälltrakter. Det var ett lite speciellt läger faktiskt men paaaaaalar inte att gå in på detaljer. 50 st från hela landet var vi och vi gick spår i skogen och hade morgonmässa och aftonmässa och kramkalas varje dag. En del blev man jättepolers med och andra kommer man knappt ihåg.

En av dom som var med var Jenny "lilla klet" Berggren. Vi var inte i samma grupp så vi hade inte så mycket med varann och göra men VAAAARFÖR kallades hon LILLA KLET, Det låter inte som nåt kul smeknamn. Men hur som helst, 10 år senare ,,,,, 1999 hade vi återträff i Uppsala. Det var såååå kul kan ni haja och ganska många kom. DÅ på denna återträff, hittade jag och LIIIIILA KLLLLET varann, men hon heter förståss år 1999 JENNY. Hon är en av mina absolut bästa polare nu och hennes kille Johan är såååå trevlig. Dom har också en mycket sööööt och trevlig ELIS. I know, jag har påpekat det namnet också. Han heter faktiskt IMRE ELIS. I början VÄÄÄÄGRADE jag säga Elis men jag har vant mig nu, fast lite ser han mer ut som en Imre. Jenny och Johan är vegeterianer och jag är en av dom fåååå polare dom har som käkar lite kött. Jenny och Johan är coola och bra och IMRE VIMRE ELIS också. Och bara för att ha nåt eeeeextra så har Johan en mycket trevlig bror som bor i Kalmar. Detta är mycket tråkigt eftersom denna bror och jag ibland vill fika på våra jobbraster men det går inte för han bor i Kalmar. Jaha det var väl allt jag hade att säga om den saken.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenn

Ensamstående med två barn och har hösten 2012 slutat jobba och börjat plugga på högskola. Har fibromyalgi och försöker göra det bästa av situationen.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela