Jenn Jempa Jennini,,,,,,

Då var det lördag,,,,

Publicerad 2008-12-27 10:09:42 i Allmänt

Nu är det väl vanlig lördag? Så julen är slut,,, tack för det,,, fast julmaten är inte slut. Här käkar vi jultallrik till frulle. Japp kilona ökar runt midjan men jag vägrar slänga mat.

Vi haver sovit 12 timmar ganska exakt. Kvällen var lite jobbig för det var ganska stökigt så det blev städning och dammsugning och det gillade inte knät alls. Trött var man när vi stupa i säng. Bockarna bruse läste vi och vakna gjorde vi vid 9. Ljust ute och solen är allt på g ser det ut som.

TJOHEJ

Kommentarer

Postat av: Rosie

Publicerad 2008-12-27 11:06:04

Önskar er en underbar lördag

Kram

Postat av: Lisa

Publicerad 2008-12-27 11:24:53

Sv-Ja tack finns väl risk för att bli nedtrampad, fast jag är ganska lång så jag får väl sträcka på mig lite till och parera ha ha. Skönt att ni har sol, lite avis....vill också. Nej, from nu låter jag julmaten vara....Ha en fin dag!!//Kramar i mängd

Postat av: Lisa

Publicerad 2008-12-27 11:30:23

Sv-Såg att du lämnat en kommentar till söta du....ja, jag har fått lite kritik för att min blogg varit "anonym" så jag tänkte råda bot mot det.

Ja, en sån där lista är ganska enkel att ta sig igenom.Tråkigheter finns det alltid i våra liv, jag har en god verktygslåda så jag har lärt mig att leva med det som är och accepterar det. För att inte tala om förlåtelsen oerhörda kraft!!Visst vi kämpar på....//Massor av kramar till dig vännen.

Postat av: Lisa

Publicerad 2008-12-27 11:30:25

Sv-Såg att du lämnat en kommentar till söta du....ja, jag har fått lite kritik för att min blogg varit "anonym" så jag tänkte råda bot mot det.

Ja, en sån där lista är ganska enkel att ta sig igenom.Tråkigheter finns det alltid i våra liv, jag har en god verktygslåda så jag har lärt mig att leva med det som är och accepterar det. För att inte tala om förlåtelsen oerhörda kraft!!Visst vi kämpar på....//Massor av kramar till dig vännen.

Postat av: Anonym

Publicerad 2008-12-27 12:38:19

Hihihi jaså, vad kul. Ja, har är riktigt snygg-lite kort men ändå! Det var trevligt igår, förfest och sedan så blev det utgång och de spelade givetvis några låtar. Det var kaos kan jag säga...

Postat av: mammakero

Publicerad 2008-12-27 13:22:18

Nu är julen över för i år...

Iår bestämde vi oss för att INTE äta julbord. Vi åt med jobbet den 5 december och det fick räcka. Det är inte något som jag har svårigheter med, för om sanningen ska fram, är jag inte en julbordsälskare... Julskinka på macka, glögg, pepparkakor (och lussekatter), choklad och blodapelsiner. Då är julen här!

Postat av: Ulrika

Publicerad 2008-12-27 13:43:15

Jag gick samhälle.

Den här nerladdningsbara mp3-boken kostar 159 kr så det är inte så farligt. Köper man vanliga ljudböcker ligger de oftas på runt 300 och det är för mycket tycker jag. Det är v'äl förpackningen som kostar antar jag...

Måste läsa Gomorra. Nu håller jag på med "Djävulen bär Prada", det är en superbra inläsare och jag gillar boken riktigt mycket. Fick den i julklapp av lillebror. :)

Ha en fin lördag, det är skönt att julen är över nu.

Stooor kram

Postat av: Roxanna

Publicerad 2008-12-27 16:23:13

okej hehe ;P Tack! kram

Postat av: Malin B

Publicerad 2008-12-27 17:01:58

Det är inte lätt att hålla ordning på vilken dag det är nu mitt bland alla helger. Blir alldeles veckovill.

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenn

Ensamstående med två barn och har hösten 2012 slutat jobba och börjat plugga på högskola. Har fibromyalgi och försöker göra det bästa av situationen.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela