Jenn Jempa Jennini,,,,,,

TÄBYBESÖK

Publicerad 2013-03-15 11:13:50 i Allmänt

Igår var det tungt att gå upp. Trots fint väder så var det så tungt. Dock var det bara att kämpa på och vi kom i tid ut till Täby och hade fin begravning för morfar. Jag har inte varit i kyrkan sedan mormor begravdes där och det är ju några år sedan. Två av kusinerna spelade och sjöng i kyrkan och flera av mormors och morfars andra släktingar var där. Också en del gamla vänner, grannar och arbetskamrater. Flera hade skickat fina uppsättningar med blommor med hälsningar på fina sidenband.
Efter fikade vi med smörgåstårta och prisesstårta. Jag kom hem med fem röda rosor och morfars doktorshatt. Han var hedersdoktor i juridik.
 

Kommentarer

Postat av: ansepanse

Publicerad 2013-03-15 11:26:01

<3 <3 <3
det är tunga dagar sådana där, det tre år sedan jag var på en begravning
Sv: då hade jag några grader kallare här men solen skiner här också så det blir nog bra framåt dagen
bamsekramar

Postat av: Hanna Karlsson

Publicerad 2013-03-17 05:51:47

Stor kram!

Postat av: ansepanse

Publicerad 2013-03-17 15:19:22

Sv: visst är de :D jag trodde först inte att jag skulle få Nemo att sitta däruppe, han är lite feg ibland, men det gick ju bra
ha en fortsatt fin söndag
kramar

Postat av: soffie

Publicerad 2013-03-17 20:04:36

Usch så sorgligt med begravning:( kram till dej

Postat av: messan

Publicerad 2013-03-18 10:29:10

Kram kram
Såna dagar är tunga och sorgsamma.Min senaste begravning var min pappas.
Kram

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenn

Ensamstående med två barn och har hösten 2012 slutat jobba och börjat plugga på högskola. Har fibromyalgi och försöker göra det bästa av situationen.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela