Jenn Jempa Jennini,,,,,,

SOLIG VECKA

Publicerad 2013-03-08 09:12:22 i Allmänt

Nu börjar veckan dra mot sitt slut. Denna vecka har här i Stockholm varit kanonsolig och ganka kall. Läkarbesök med svar på röntgen och det bestämdes nu operation på axeln. Vi får hoppas att inte väntetiderna är för långa. Träning hos sjukgymnast har hunnits med två gånger denna vecka och höger knä fick lite nålar med ström i sig och det blev lite lite bättre. Annars har det knät gjort ganska skitont denna vecka vilket är sjukt störande eftersom det mest gör ont i trappor och jag bor i tvåvåningsradhus.
 
Denna vecka har jag också träffat en studievägledare och försökt bena upp hur jag ska plugga i framtiden. Det här med att jag inte gick treårigt gymnasium ställer till det lite tyvärr.
 
I skolan har vi denna vecka läst några pjäser, bl.a " Doft av honung" och "A raisin in the sun".
 
Kalle och Lisa verkar har hajat begreppet "gör som jag säger NÄR jag säger det" så veckan har flutit på rätt bra där också.
 
Tjing
 
 

Kommentarer

Postat av: ansepanse

Publicerad 2013-03-08 10:18:55

vad är det för problem du har med knä och axlar, jag menar eftersom det kanske avhjälps med operation, jag har reumatiskt, så det blir ju tyvärr inte bättre, snarare tvärtom
önskar dig en lika fin och solig helg
kramar

Svar: Hej det verkar som det är trångt mellan leder och muskler i axeln vilket gör att det blir inflamation och geggigt. Knäna opererade dom för några år sedan då knäskålen gick snett så dom gick in och flyttade muskelfästet. Gissningen med axelonda är för mycket arbete vid datorn, det är därför jag har slutat jobba och börjat plugga. Planen är att operera och rehabträna 3- 4 år så jag kan ge mig ut i arbetslivet igen sen. kram kram
Jen

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenn

Ensamstående med två barn och har hösten 2012 slutat jobba och börjat plugga på högskola. Har fibromyalgi och försöker göra det bästa av situationen.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela