Jenn Jempa Jennini,,,,,,

FOTBOLLSFOTO OCH LITE ANNAT

Publicerad 2013-03-19 20:04:15 i Allmänt

 
I helgen hade Kalles fotbollslag fotografering. Både lagbild och enskilda bilder. Ska bli kul att se dom. Resten av helgen gick åt till lite städning, läsning och lite allmän återhämtning. Igår måndag satt jag på bibblo och läste i många timmar och sen träning hos sjukgymnasten. Kroppen svarar bra på träningen och behandlingen så det känns kanon. Känns lite trögt att lägga ner hela alltet i typ 6 veckor när det är dags för operation.
Idag fick vi hemtentan för delkurs 3, så nu har vi att göra några dagar framöver :)
 
Tjing
 

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2013-03-19 20:13:30

läcker färg på naglarna:)va skönt att det går bra med träningen kramen

Postat av: Tommy

Publicerad 2013-03-20 08:20:13

sv: Jo i dag ångrade jag det lite då jag höll på förfrysa huvudet, men det växet ut .. Men samtidigt är det rätt skönt!:)

Postat av: ansepanse

Publicerad 2013-03-20 10:47:12

då har du lite att fixa med nu, vad är det för slags operation du ska göra?
kramar

Svar: Det är en axeloperation. Vad jag förstår ska dom gå in och ta bort lite av nyckelbenet och göra mer plats där för det är trångt och muskler och sånt kläms ordentligt som det är nu. kram
Jen

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenn

Ensamstående med två barn och har hösten 2012 slutat jobba och börjat plugga på högskola. Har fibromyalgi och försöker göra det bästa av situationen.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela