Jenn Jempa Jennini,,,,,,

LEDSEN

Publicerad 2013-06-10 21:34:43 i Allmänt

Ja bloggen har blivit liggande för jag har inte alls mått bra och gör det inte nu heller. Förra veckan drabbades jag igen av en smärtsam infektion i magen och låg i princip hela veckan. Är nu mest trött och har ont i leder. Har kommit på att plugga nu på sommaren inte kommer att gå så i morgon ska jag försöka får tag i någon på försäkringskassan och se vad jag har för alternativ och hur jag ska bete mig. Det är ju det då att jag inte bara har mig själv att försörja heller liksom. Kom i alla fall i väg till sjukgymnasten idag och knät blir bättre och bättre. 
 
Hej för denna gång
 
 
 

Kommentarer

Postat av: ansepanse

Publicerad 2013-06-12 19:29:51

vad jobbigt vännen, hoppas att det går bra på försäkringskassan
kramar

Postat av: ansepanse

Publicerad 2013-06-13 19:16:58

Sv: var det alltså Lisa och Kalle som fick sommarlov nu? härligt :)
kramar

Postat av: Tommy

Publicerad 2013-06-14 12:40:12

Sv: Tack fina!

Krya på dig och hoppas du mår bättre!
KRAM

Postat av: ansepanse

Publicerad 2013-06-15 19:46:10

Sv: nej, det ska inte behöva vara så men tur att det löste sig
hoppas att du känner dig bättre nu
kramar

Postat av: sofife

Publicerad 2013-06-15 21:48:58

men usch att du inte mår bra,.hoppas du snart mår bättre, kramen

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenn

Ensamstående med två barn och har hösten 2012 slutat jobba och börjat plugga på högskola. Har fibromyalgi och försöker göra det bästa av situationen.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela