Jenn Jempa Jennini,,,,,,

Uppdatering

Publicerad 2012-05-04 10:26:02 i Allmänt

Dåligt bloggande men det har varit lite mycket här och jag försöker också sitta vid datorn så lite som möjligt. Axeln gör fortfarande ont trots sprutan så det blir läge för röntgen.

Valborgshelgen rullade på. Vi var på landet en sväng och det var jätteskönt. Lisa hade kompis hemma måndag och tisdag och på Valborg kom Johanna och några till och grillade. Sen gick vi ner till brasan.

Onsdagkväll och halva natten tillbringde vi på akuten för Kalle har fått astma av pollen. Han har mediciner men alla hjälper inte helt och han är rätt trött så han är hemma idag från skolan.

Har läst ut min första Camilla Läckbergbok, herregud va spännande den var :)

Tjing

Kommentarer

Postat av: ansepanse

Publicerad 2012-05-04 19:27:14

stackars Kalle, det måste vara jobbigt med astma och stackars dig som fortfarande har ont, jo, Camilla Läckbergs böcker är spännande

kramar

Postat av: Anonym

Publicerad 2012-05-05 21:29:21

,men stackars Kalle hur mår han nu? å Läckbergs böcker har jag läst allihop,bra tycker jag om dem, kram

Postat av: Anki

Publicerad 2012-05-06 01:15:56

Lånebarn= Barnvakt till en tjej på 8 år! Läckbergs böcker är jättebra!!!!

Postat av: ansepanse

Publicerad 2012-05-06 10:48:30

Sv: önskar dig en fin söndag

kramar

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenn

Ensamstående med två barn och har hösten 2012 slutat jobba och börjat plugga på högskola. Har fibromyalgi och försöker göra det bästa av situationen.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela