Jenn Jempa Jennini,,,,,,

Måndag

Publicerad 2011-10-24 21:15:12 i Allmänt

Idag är det måndag och jag känner mig rätt trött och sliten fortfarande. Hela helgen var jag off. Men en vacker dag kanske man blir pigg igen :) ......

Idag var flera bortresta i jobb på kontoret, vilket innebar att man fick lite lugn och ro och jobba undan vilket var skönt.

Utvecklingsssamtal med Kalle idag. Han är duktig i skolan när han gör det han ska och struntar i andra, vilket är lite knep och knåp för honom men vi får se.Det är ju en strulig klass över lag tyvär.

När jag kom hem hade sårskyddet gått sönder så det var bara att ta av. Ganska svullet fortfarande runt stygnen och vilken stank. Men det fick torka ut lite och sen satte jag på nytt skydd. Vi får se vad läkaren säger i morgon när han ska ta bort stygnen. Jag är väldigt öm just nu runt såret.

Idag var det vägning, har gått ner ännu ett kilo. Detta är jag förståss himla nöjd med, speciellt eftersom jag inte tränar just nu. Däremot hoppas jag att jag kan börja göra det mycket snart för rygg, knän och ibsmage mår inte bra alls av noll träning. Jag behöver verkligen komma igång igen.

Matleverans i massor ikväll så nu är det fullt i skåpenn vilket är jätteskönt.

Tjing och tack för ordet

Kommentarer

Postat av: Jenny

Publicerad 2011-10-25 00:57:54

Snygga naglar!

Det där med såret lät ju inget vidare, men hoppas allt är ok då du går till dr.

mvh

Jenny

Postat av: Ulrika

Publicerad 2011-10-25 18:41:01

Tack kära vän, det är bra här. har varit på spenshult idag och de tog mängder med blod från mig så jag är jättetrött nu, inbillar mig att det är på grund av det... haha

Det lät inte bra med såret, har du fått någon infektion i det?

Massor med kramar

Postat av: soffie

Publicerad 2011-10-25 19:21:22

wow va snygga naglar, duktig han är din kalle!

Postat av: ansepanse

Publicerad 2011-10-26 22:22:21

hoppas att det är bra med armen när du nu ska ta bort stygnen imorgon, vilken lyx med matleveranser :)

väldigt snygga naglar

kramar

Postat av: maria

Publicerad 2011-10-27 09:53:51

ser att du gjort din operation nu. vad skönt att du blir återställd i armen...men låter som att det är infekterat ?



själv är jag hemma och förkyld men vi kanske kan ses när jag är frisk ?



kramar <3

Postat av: messan

Publicerad 2011-10-27 09:59:36

Usch det låter lite infektionsvarning i såret, det ska ju inte lukta. Hoppas nu att du får hjälp av läkaren och det ska läka fortast möjligen.



Läckra naglar:)!

Krya på dig kramar

Postat av: anna

Publicerad 2011-10-27 11:57:04

hoppas det går bra hos läkaren :)

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenn

Ensamstående med två barn och har hösten 2012 slutat jobba och börjat plugga på högskola. Har fibromyalgi och försöker göra det bästa av situationen.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela