Jenn Jempa Jennini,,,,,,

Status

Publicerad 2010-02-11 09:24:47 i Allmänt

Igår eftermiddag hände en rolig sak, min kursare från Göteborg, Barbro ringde. Det var jätteroligt. Vi var dock tvugna att lägga på när skolan ringde för att Kalle hade ramlat och slagit i huvudet.

Kvällen bestod av lussanering och vak över Kalle som fick lite feber. Ingen middag ville han ha heller.

Idag är vi piggare både jag och Kalle men är hemma båda två. Vi fick iväg lilla Lisa till dagis med mutning att jag hämtar innan mellis och vi äter mellis här hemma alla 3.

Kommentarer

Postat av: Ulrika

Publicerad 2010-02-11 11:51:42

Kul att kurskompisen ringde.

Stackars Kalle, skönt att ni mår bättre båda två idag iaf.

Tänker på er.

Kramar

Postat av: tokmia

Publicerad 2010-02-12 19:42:18

Tack för din fina komplimang om min blogg.. jag vart jätte glad. Det är första ggn jag hör det... ;)

trevlig helg...;)

Postat av: Ulrika

Publicerad 2010-02-13 09:39:39

Hur mår du nu? Och Kalle?

Kram

Postat av: messan

Publicerad 2010-02-13 10:14:16

Ojdå, hoppas Kalle klarade sig bra. Ja, det är menningen att bloggen ska vara lite anonym:).

Önskar er en skön helg!

Kram

Postat av: maria

Publicerad 2010-02-14 08:53:53

Hur är det med Kalle ?



Ha en underbar alla hjärtans dag !

Kram Maria

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenn

Ensamstående med två barn och har hösten 2012 slutat jobba och börjat plugga på högskola. Har fibromyalgi och försöker göra det bästa av situationen.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela