Jenn Jempa Jennini,,,,,,

Söndagkväll,,,

Publicerad 2009-09-13 21:00:35 i Allmänt

Japp,,, helgen har gått fort. Summering av denna helg är nog att jag skulle behöva jobba 4 dagar i veckan ett tag för lördagen var vidrig och idag är jag mer människa så en dag till att återhämta sig på ett tag kanske skulle vara nåt. Får se.

Barnen har varit ute och lekt hela dagen. Bra med polare på gården. Lisa kom över och softade med fika. Sen blev det städryck,, undervåningen blev dammsugen och våttorkad.

Ska kanske prova spikmattan lite som morsan kom över med idag.....

Kommentarer

Postat av: Ulrika

Publicerad 2009-09-13 21:47:40

Ja, tänk om du kunde jobba fyra dagar i veckan, det vore ju kanon för dig nu.

Det var ett gäng i parallellklassen.

Haha, en ursäkt i aftonbladet och Expressen, ja det vore ju något. haha

Jag hoppas du får känna dig bättre snart.

Massa kramar till dig.

Postat av: Susanne

Publicerad 2009-09-14 07:40:37

Godmorgon!!! Ja man undrar vad helgerna tar vägen? Idag är jag ledig också men den dagen försvinner säkert fort. Kram Susanne

Postat av: soffie

Publicerad 2009-09-14 12:20:45

va fin du är å vilken go glass:O)

hoppas du får en underbar vecka

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenn

Ensamstående med två barn och har hösten 2012 slutat jobba och börjat plugga på högskola. Har fibromyalgi och försöker göra det bästa av situationen.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela