Jenn Jempa Jennini,,,,,,

Monday mon,,,,

Publicerad 2009-09-14 20:22:55 i Allmänt

Jahah då var måndagen snart avklarad. Den har bestått i jobb och steppass,,, askul men nu är axeln värre än vanligt, undrar om det faktiskt är nåt om har gått sönder. Ja jag har haft ont ett tag och trott det var spänningsmuskelskit men jag vet baske mig inte längre. Jaha,,, hämta barnen, lekte på skolgårn, eller dom spela fotboll med ett gäng och jag heja som en galning. Sen blev det hem och hamburgare och jag har legat lite på spikmattan AAAAJJJJJJJ, barnen har lekt lotteridraisnörevinst varje gång,,, shit nu får dom baske mig städa lite.

NU är jag trött,,,

Kommentarer

Postat av: Susanne

Publicerad 2009-09-15 08:20:03

Godmorgon!!!! Tur att barnen kan ha roligt när du har det skönt. Kram Susanne

Postat av: Ulrika

Publicerad 2009-09-15 21:36:47

Piss och skit för din axel. Du kanske ska kolla upp den?

Spikmatta är jag väldigt nyfiken på, är det bra? :)

man får kanske hålla på ett tag innan man märker resultat.

Hoppas du haft det bra idag.

Massa kramar.

Postat av: messan

Publicerad 2009-09-15 22:30:58

Oj vilket trött barn:).....precis som det ska vara!?



TAck för dina ord!

Kram

Postat av: Ulrika

Publicerad 2009-09-16 21:34:46

Ja, det gör vi. :)

Hoppas axeln är bättre.

Stor kram min kära vän.

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenn

Ensamstående med två barn och har hösten 2012 slutat jobba och börjat plugga på högskola. Har fibromyalgi och försöker göra det bästa av situationen.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela