Jenn Jempa Jennini,,,,,,

Ledig fredag

Publicerad 2009-09-04 19:44:51 i Allmänt

Japp, idag har jag varit ledig. Lite sovmorgon blev det och när barnen var lämnde blev det powerwalk 2 mil. Tack för sällis Tess. Hem kom jag och duscha och slängde i mig lite lunch. Sen blev det dags för det som jag tog ledigt för idag, nämligen 90 åriga morfar i Täby. Mycket trevligt var det. Vi fixa och dona och fika. Han är lite skruttig men vid gott mod baske mig.

Bilköer hem men sen hämta vi barnen med bilen och käka hamburgare hemma. Trötta är vi nu.



Kommentarer

Postat av: Annapanna

Publicerad 2009-09-04 19:58:38

Haha!! Va gulligt!! Du är verkligen dig lik!! Fan va kul och hitta gamla bilder på sig själv...

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenn

Ensamstående med två barn och har hösten 2012 slutat jobba och börjat plugga på högskola. Har fibromyalgi och försöker göra det bästa av situationen.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela