Jenn Jempa Jennini,,,,,,

Ej funkis,,,

Publicerad 2009-01-05 19:38:41 i Allmänt

Torsdagen före jul kom barnen hem från sin far klockan 19 på kvällen och hade inte käkat middag. Bara godis och läsk, I fredags skulle han ha dom på dagen några timmar. Kör hem dom till sig och sätter dom framför video med godis.  Jag accepterar INTE att dom inte får mat ordentligt och att han inte gör något vettigt med dom. Kalle och Lisa har nu flera gånger sagt att dom inte vill vara med honom och ärligt talat har jag noll lust att låta dom åka dit om dom inte har kul eller blir omhändertagna ordentligt. Han är trög och han kan inte hitta på saker, det har han aldrig kunnat. Men han åker till lekland sitter och fikar dom får springa av sig och sen får dom läsk och godis. JAG BLIR SÅ IRRI. TUR att han har dom så sällan som han har. Två eftermiddagar varannan vecka och en dag varannan helg.

IRRI IRRI IRRI;,,, jaha det var bara det jag hade att skriva om just nu,,,

Kommentarer

Postat av: Ulrika

Publicerad 2009-01-05 19:45:01

Tack! :)

Usch, förstår att du är irriterad och besviken. Så himla tråkigt att det ska vara så. Jag är så ledsen för din och barnens skull. Skit!

Världens största kram till dig.

Postat av: Ulrika

Publicerad 2009-01-05 19:57:42

Jo, jag förstår att du tycker så.

De har en superbra mamma, som gör allt för dem, det är tur, de kan inte ha det bättre på det viset.

Kramar till dig.

Postat av: Lisa

Publicerad 2009-01-05 20:06:13

Nej, fy tusan för käket i Kina....fast jag fick ju aldrig välja själv. Var ju bara representations-luncher & middagar.

Svaret på din fråga- tror det handlar om mer än att hålla sig nykter.Görs ingenting åt beteendena så fortsätter det ju på samma sätt som alltid, lögner, ansvarslöshet, skuld, skam etc. AA-kan det vara nåt att rekommendera tror du? Nykterhet är en sak-tillfrisknande en annan. Lägg inte energi på det du inte kan förändra söta du, för din skull!!! Kram vännen

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenn

Ensamstående med två barn och har hösten 2012 slutat jobba och börjat plugga på högskola. Har fibromyalgi och försöker göra det bästa av situationen.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela