Jenn Jempa Jennini,,,,,,

Bostäder

Publicerad 2009-08-01 11:49:07 i Allmänt

Jag har haft väldigt tur med bostäder. Även när jag bodde hemma. Vi har haft bra bostäder. Först när jag kom till Sverige bodde vi i en 4 a tror jag det var på söder, Drankenbergsgatan. Där ligger ju hela tanto och det var fin gård. Sen belv det en anna lägenhet vid Zinken där mamma och jag bodde och farsan flyttade till Aspudden. Själva Aspudden var kass men lägenheten en stor 5a. Vi var ju plötsligt 3 barn och två vuxna varannan vecka. Sen Tyresö med mor, helt ok 3a. När jag flyttade hemifrån köpte jag en 1a i Blåsut. Jag saknar den mycket ännu. Sen har jag haft lite olika lägenheter runt Globen och i Årsta, från möglig 2a till 2våningsradhus. Det tycker jag är klockrent. Lite annat i mellan så klart, fin tvåa utan mögel, fyra.

När jag bodde både i USA och Göteborg hade jag också himla bra bostäder.

Jaha jag tänkte bara säga det,,,,

Kommentarer

Postat av: Ulrika

Publicerad 2009-08-01 18:39:55

Ja det är viktigt det där. jag har också haft tur med bostäder. Min etta saknar jag också ibland, den var superfin! :)

Vi bor i en trea på 80 kvadrat nu, är som radhus med uteplats osv. Det enda jag inte gillar är att det är två mil in till Halmstad. Men ibland är det skönt också.

Ha det bra ikväll.

Kram

Postat av: carro

Publicerad 2009-08-01 19:26:18

Hejsan! Har nyss startat en fråge stund på bloggen. Skulle vara super kul om du ställde en fråga. Självklart får du en länkning med i svaret! :D



Kram på dig!

Postat av: carro

Publicerad 2009-08-01 19:26:22

Hejsan! Har nyss startat en fråge stund på bloggen. Skulle vara super kul om du ställde en fråga. Självklart får du en länkning med i svaret! :D



Kram på dig!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenn

Ensamstående med två barn och har hösten 2012 slutat jobba och börjat plugga på högskola. Har fibromyalgi och försöker göra det bästa av situationen.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela