Jenn Jempa Jennini,,,,,,

Nåt ni inte vet,,,,,,,,,

Publicerad 2008-10-17 10:39:24 i Allmänt

För typ 2 veckor sen fick jag ett brev,,, från SÖS,,, Södersjukhuset i stockholm. Hm,,

Jag ska operara ena knät 10 november. Ska dit 5 november och träffa läkarna och sånt. Ja, jag vet inte,, jag har ju haft ont läng och det känns som det kan bli bra men låång rehabilitering och ont kommer det väl att göra antar jag. Dom ska flytta muskelfästet för knäskålen åker snett hela tiden.

Så är det förstår ni....

Kommentarer

Postat av: Marih

Publicerad 2008-10-17 11:22:33

Hej igen, Nix vi är inte gifta (ännu iaf) men eftersom vi valt att barnet ska heta Berglund fick de bli det namnet på bloggen :)

Postat av: Marih

Publicerad 2008-10-17 11:42:12

Ut och njut av den lilla sol som kanske blir ;)

Postat av: Stensland

Publicerad 2008-10-18 08:22:25

Det kommer säkert att gå bra!

Opererade axeln för snart 2 år sedan. Mår toppen nu och tränar för fullt.

Postat av: Christin

Publicerad 2008-10-18 08:44:01

Usch då, det var inte skoj att höra...håller verkligen tummarna o ska tänka på dig o stötta dig...Kram på dig

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenn

Ensamstående med två barn och har hösten 2012 slutat jobba och börjat plugga på högskola. Har fibromyalgi och försöker göra det bästa av situationen.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela