Jenn Jempa Jennini,,,,,,

Bakgrund liksom,,

Publicerad 2008-10-12 18:19:11 i Allmänt

Ok lite bakgrund till redovisningen av gårdagens utgång som kanske kommer sen,,, nån gång ahah

I februari var jag och Tess på Gröna Jägarn på söder,,, jag träffa en,,,,,M, sååååå snygg,,, sååå min stil.,,, eller utanpå i allafall. Vi sumpa hans nummer typ,,, leta i en månad och hittade honom sen. Vi dejta ett tag, helt snygg,, men seg liksom,,, smsa som en dåre men liksom sa att han skulle komma över och kom inte och sånt där skit. Går helt bort. Sa sen att han ville satsa men ta det långsamt, visst,,,men sen var krogen roligare... vi skulle ses en söndag när vi var barnlediga,, han hörde inte av sig förens på kvällen för han var bakis och sov hela dagen. Jag skrev,,är du inte här före 20 ikväll behöver du inte höra av dig nåt mer. Och det gjorde han inte heller,,, svarade inte i  telefon och inte på sms. Jag sörjde lite ,,, eller ni vet,,,, var lite låååg en vecka typ. Sen upp igen och livet. Tess sa,, du kommer träffa honom en vacker dag,, då ska vi dissa den jäveln,,, HAHAHAH BRA DÄR .

Kommentarer

Postat av: Ann

Publicerad 2008-10-12 19:04:39

Ja du det undra jag med!

Postat av: Mamma Jessica

Publicerad 2008-10-12 19:59:56

jodå det gjorde den =)

Postat av: Ann

Publicerad 2008-10-13 05:20:56

God morgon! Önskar dej en fin början på en ny vecka!

Postat av: sussie

Publicerad 2008-10-13 08:51:56

Hej!!

Äh,han va inte rätt för dej! Du ska se att rätt va det är så står han framför dej o då VET du att det är han Mr right!! ; )

Hur länge har du varit singel?

Postat av: lLenall

Publicerad 2008-10-13 09:36:59

Den ska du inte lägga mycket krut på.

Snart dyker prinsen upp ,kram lena.

Postat av: ♥ MAMMA JESSICA

Publicerad 2008-10-13 09:43:27

Ja jag ska skicka dig ett mail snart.. :( Jag vet inte vad jag ska göra :S

Postat av: Ulrika

Publicerad 2008-10-13 11:33:34

Tack snälla, vad glad jag blev. Det stämmer, idag blir jag 30 år. :)



Ha det fint idag. Stora kramar till dig.

Postat av: Roxanna

Publicerad 2008-10-13 11:52:27

hahaha jaa ;P man måste ju ta i ibland!



Haha okej vad hade du för dig i helgen då? =)

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenn

Ensamstående med två barn och har hösten 2012 slutat jobba och börjat plugga på högskola. Har fibromyalgi och försöker göra det bästa av situationen.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela