Jenn Jempa Jennini,,,,,,

6 månader senare typ,,,,

Publicerad 2008-10-13 15:29:26 i Allmänt

Var hos min gamla granne Tess först. Softa, snacka,,, gjorde naglarna drack god drink.. smsa Roger som körde oss till söder. TACK SNÄLLA ROGER.

Tjohej,,, bra stämmning går in på krogen,,, DÄR STÅR HAN, SHIT TESS HAN ÄR HÄR,, VAAAR BAKOM DIG BLONDY HON VÄNDER SIG OM ,,, SHIT HAN ÄR HÄR,, RÄTT OCH RIKTIGT,,

hahah. till baren,,, jag dissade jag är bäst... snurr i baren,,, snacka med folket,, han och hans polare står och pratar,, kollar bakåt,,,STÅ INTE OCH BERÄTTA VEM JAG ÄR,,, OCH SEN TITTA SÅ DÄR.. HHA

Okej,, kvällen flöt på,,, konversationen: Tja läget, bra själv då,, bra än så länge...

Eeeee ok,

Gick ut en sväng miffopolaren kom efter,,, VAD KOLLAR DOM HELA TIDEN,,, eee jag går och står vart jag vill hhaaha.

Sen hemgång,,, eller vidare.. Tess går  fram,,, okej jag sticker ut,,

tess: jag är INTE nöjd med ditt beteende
M: jag vet,, fan jag skötte det kass i våras, jag vet inte hur jag ska bete mig nu,
Tess. ok vi sticker till Kvarnen nu,

VI GICK INTE TILL KVARNEN, hem åkte vi,.

sms 2 på natten,,, jaha hem sova,, pallar inte kvarnen ska upp och jobba imorgon,, ha det så bra hälsningar M.

hahaha han har kvar mitt nummer i telefon,,, HAHHA ETT NOLL TILL MIG...

bara en liiiten parantes ,,, han är SÅÅÅÅ SNYYYYYG

hahahha

Kommentarer

Postat av: sussie

Publicerad 2008-10-13 18:18:21

Fniss,

you go girl!!

Postat av: Ann

Publicerad 2008-10-14 05:29:23

God morgon!

Postat av: lLena

Publicerad 2008-10-14 09:08:00

Godmorgon!

Kikar in senare till dig, kram lena.

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenn

Ensamstående med två barn och har hösten 2012 slutat jobba och börjat plugga på högskola. Har fibromyalgi och försöker göra det bästa av situationen.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela