Jenn Jempa Jennini,,,,,,

Skeptisk lördagkväll

Publicerad 2008-11-08 10:27:53 i Allmänt

Jaha igår somnade barnen tidigt, det v ar skönt. Jag la mig i soffan med tv, bok och räkor. SMSPip från telefon. Okej jag är skeptisk, han är ju fan inte helt ok alltså. Men men, som tur var har jag min STOOOORA Lisa som var på killkrigsstigen igår kväll och då är hon rolig minsann. För att inte snacka om Tess haha. Okej, bra att ha tjejerna att bolla med när SNYGGO flippar ur. Blir intressant att se om han vågar sig hit på fika nästa vecka som han skrev att han skulle i onsdags. Men VILL jag att han kommer,,, skeptiskt.

Jaha men sen läste jag lite innan jag somna.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenn

Ensamstående med två barn och har hösten 2012 slutat jobba och börjat plugga på högskola. Har fibromyalgi och försöker göra det bästa av situationen.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela