Jenn Jempa Jennini,,,,,,

Sen kväll och vaken natt

Publicerad 2008-11-21 07:47:58 i Allmänt

Jaha, god middag blev det med pappa igår. Wok med grönsaker, kyckling och nudlar. Finns massor kvar skönt att bara kunna värma. Sen soft i soffan och sen badade vi barnen och fick deras hår tvättat skönt. Sen var dom hungriga igen, KAN DOM KÄKA NÄR DET ÄR MIDDAG ELLER???

Sen gick vi och la oss. Sent blev det som vanligt MEN sen började min förbaskade skena spöka, har ju fått lite sår under på baksidan av låret så vi jag och Kalle och Lisa hjälptes åt att ta bort skenan UTAN ATT MAMMA BÖJER PÅ KNÄT, i princip omöjligt, OCH SÅ ATT INTE MIN FOT FASTNADE I "HÅLEN" I SKENAN. Kalle var såååå duktig och lirkade på skenan igen efter att vi hade tagit bort den och plåstrat om såren med hemagjort plåster (trosskydd som jag tejpade över såren) VILKEN STANK när skenan kom av, klart, sår och så blir det varmt och fukgit, men stanken försvann fort och sen var vi rätt trötta när vi var klara. Var tvungen och ringa mamma och berätta om bravaderan hon bara shit. ahhah

SEN somnade alla utom Lisa typ som höll igång till halv 10. SEN vakna hon 1 i natt och hostade och sen somnade vi om halv 3. E kommer vi vara trötta idag eller???? Man undrar. Barnen är hämtade av sin far och på dagis.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenn

Ensamstående med två barn och har hösten 2012 slutat jobba och börjat plugga på högskola. Har fibromyalgi och försöker göra det bästa av situationen.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela