Jenn Jempa Jennini,,,,,,

Lite aptit

Publicerad 2008-11-19 10:43:24 i Allmänt

Nu börjar aptiten komma tillbaka lite. Kännde mig lite hungrig idag för första gången sen operationen, MEN jag mår lite illa när jag har ätit på grund av medicinen.

När Tess v ar här och dammsög häromdagen . mä jenny du har ju rasat flera kilo,, bergis minst 5 helt smaaal. hhaaha. Ja smal vet jag inte, men rasat lite har jag nog allt på sjukan eftersom jag bara drack vatten typ hahaha. Och efter också typ  hahha.

Tomatsoppa med räkor är godis det.

Kommentarer

Postat av: Lisa

Publicerad 2008-11-19 10:51:53

Hörru jenny..man måste äta mat:)!!! det vet du:)

ta lite lussebullar vetja



kraaaamis

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenn

Ensamstående med två barn och har hösten 2012 slutat jobba och börjat plugga på högskola. Har fibromyalgi och försöker göra det bästa av situationen.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela