Jenn Jempa Jennini,,,,,,

KOMPIS FOR EVER

Publicerad 2008-11-18 07:59:35 i Allmänt

Alltså har ni hajat hur bra det är att har polare? Okej, vi hyllade Tess igår, kvällstid är det Lisas tur att bli hyllad. Hon kom hit trött efter jobbet, stekte korv, makaroner, dukade käkade, tog hand om barnen när dom behövde, OCH INT NOG MED DET

HON HADE KÖPT LUSSEBULLAR och en skvllertidning till mig. JAG ÄR FAN MÅLLÖS. LISA DU ÄR BÄST OCH NÄR VI ÄNDÅ HÅLLER PÅ MED POLARE SÅ JAG HAR TACK VARE DENNA BLONDA LISA (som jag har känt många herrans år) FÅTT EN TILL MYCKET TREVLIG VÄN NÄMLIGEN CILLA.

YOU ROCK GIRLS.


Kommentarer

Postat av: Lisa

Publicerad 2008-11-18 10:29:27

:) jaaa lussebullarna var grymt goda:)!!!!

Tur att du fick ngr över o mumsa på idag

kram kram

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenn

Ensamstående med två barn och har hösten 2012 slutat jobba och börjat plugga på högskola. Har fibromyalgi och försöker göra det bästa av situationen.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela