Jenn Jempa Jennini,,,,,,

Gotlandskusin har anlänt

Publicerad 2008-11-18 07:48:35 i Allmänt

Mina damer och herrar, igår morse vid 4 tiden fick Kalle och Lisa en gotlandskusin, det blev en flicka. Mamma eller rättare sagt MORMOR Anita ringde igår kväll och informerade Stockholmssystern (mig alltså) tack för det fina Anita.

SARA OCH FREDRIK:

Jag har tänkt såååå mycket på er och jag är sååå glad att allt gick bra och att ni mår bra och allt. KRAM TILL ER TRE FRÅN OSS ALLA HÄR.

Ps, under kategorin Polare, finns ett inlägg om min Gotlandsfamilj om ni vill haja mer vilka det är DS

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenn

Ensamstående med två barn och har hösten 2012 slutat jobba och börjat plugga på högskola. Har fibromyalgi och försöker göra det bästa av situationen.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela